Qué busques?

dimecres, 18 d’abril del 2012

Mona dels barrufets

La mona de l'Anna d'aquest any pel seu fillol, l'Andreu, fet amb la col.laboració de l'Eva:

Com podeu veure li va quedar preciosa i no m'he pogut resistir a penjar-la al meu blog, al capdavall és la meva filla i la mona s'ha fet a la meva cuina ;o))

El pa de pessic és el que vaig publicar aquí. El va dividir en dues meitats que va xopar lleugerament amb almívar fet amb aigua i sucre.
Anava farcida de melmelada casolana de préssec i vainilla i recoberta de trufa cuita:
  • 150 ml crema de llet
  • 150 gr cobertura de xocolata negra
  • 75 gr mantega
Es posa la crema de llet a un cassó i es porta a ebullició, retirem del foc i afegim la xocolata i la mantega. Barregem be fins que quedi homogeni i deixem refredar fins que tingui la textura adequada per recobrir la mona. Una part la va posar a una mànega i va fer rosetes al voltant.

El bolet de xocolata que decora la mona el va fer dibuixant-lo sobre paper parafinat i resseguint amb cobertura fosa amb l'ajuda d'un biberó (aquests dispensadors de plàstic amb una boquilla de forat petit). Un cop feta la silueta la va omplir i va acabar-ho amb detalls de xocolata blanca fosa. El peu és xocolata blanca amb colorant verd.

Els bolets que decoren la mona al voltant alternant amb les rosetes de xocolata estan fets amb aquesta pasta modelable que venen per fer cup cakes, tenen gust de núvols de sucre. A mi no m'agrada el gust però he de reconèixer que s'hi poden fer decoracions molt vistoses, en aquest cas va quedar molt bonic.

Finalment va cobrir amb ametlles filetejades torrades tot el voltant, dos barrufets i plomalls. L'Andreu va quedar de pasta de cacauet i a més a més de maca, estava molt bona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Seguidors

Total de visualitzacions de pàgina: